Posted By Costin

Manafu: “Scopul socialmediatraining.ro e de a sustine pozitionarea mea ca om de social media si de a genera proiecte in randul companiilor”


Saptamana aceasta, Cristi Manafu1 a lansat socialmediatraining.ro, un blog de nisa, dedicat media sociale. Nu este la prima “abatere de acest gen”, insa cu siguranta nici la ultima. Pentru a marca evenimentul, i-am smuls cateva informatii. 🙂

Avand in vedere ca ai mai inceput cateva, insa le-ai lasat, SocialMediaTraining.ro are un plan pe termen lung (si ma refer si la partea de business)?

Imi pare rau si acum ca nu am reusit sa ma tin de blogul Strategist. Am inceput in aceeasi perioada cu Refresh si daca as fi avut dedicarea ta, probabil eram departe cu el. Glumesc un pic. Am in plan doar sa ma tin de el. Ideea e sa pastrez frecventa. Mi-am acordat un pic de timp pentru a-i gasi cel mai bun drum.

Cunoscand piata (si aici ma refer si la audienta si la piata de blogging), cat estimezi ca va incasa SocialMediaTraining.ro (anul asta, anul viitor)?

Sincer, nu m-am gandit ca voi avea campanii pe blog. Scopul lui nu este acesta. Desi daca imi aduc bine aminte, pe vremea Strategist, am avut o propunere pentru o campanie. Scopul lui este de a sustine cat mai bine pozitionarea mea ca om de social media si de a genera proiecte in randul companiilor. Deci nu vizez un castig din advertising, ci unul din colaborari. La final de an, trag linie si vad daca a meritat investitia de timp si resurse in acest blog, analizand numarul de proiecte generate.

Ai de gand sa desparti definitiv directiile celor doua bloguri? (cel personal si SocialMediaTraining.ro)

Inca nu scot social media de pe Manafu.ro. Caut si pentru acesta o noua directie. Probabil la un moment dat, daca lucrurile vor merge bine, voi ramane cu cel profesional. Nu stiu daca voi mai ramane in blogging-ul clasic mai mult de doi ani.

* mai multe despre socialmediatrining.ro gasiti aici.

Note de subsol:
1. Cristian Manafu – Partner, Evensys. Blog | LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments