[Studiu de caz] Twitter in marketing


Unul din puținele studii de caz despre o campanie reusita folosind Twitter a fost detaliat in AdAge. Mecanismul campaniei a fost destul de simplu: clientii AmEx si-au sincronizat contul bancar cu cel de Twitter. Pentru fiecare tweet care includea un hashtag asociat comerciantului din campanie primeau un cupon de reduceri.

In 9 zile de campanie au fost peste 25.000 de clienti AmEx care au trimis 150.000 de tweeturi convertite in cupoane. Valoarea cupoanelor a fost de aproape 1,4 milioane de dolari care au generat cumparaturi de circa 7 milioane de dolari.

Studiul de caz mi se pare util si pentru scepticii care vor comenta ca audienta Twitter in Romania este nesemnificativa pentru ca arata o solutie concreta de a genera buzz si vanzari folosind social media. Ideea si modul de implementare pot fi puncte de pornire pentru campanii locale in social media, nu neaparat pe twitter.

Mai jos un rezumat grafic al studiului de caz:

amex-twitter-grab


Dan Virtopeanu | Antreprenor Profil LinkedIn | Twitter | Blog personal

View Comments