Posted By Costin

HTC “recomandat de…” (Imi place #15)


HTC a lansat o noua strategie de marketing, “Recomandat de…”, strategie prin intermediul careia compania va folosi in reclamele pe care le realizeaza numai utilizatori reali, care folosesc telefoanele HTC, pentru demonstratii veridice de produse, mizand pe ideea ca experientele personale pozitive conduc catre recomandari de cumparare (cam ceea ce povesteam si aici).

Drept urmare, HTC a provicat doi fotografi amatori sa realizeze prima sedinta foto produsa in timpul unui salt cu parasuta, imaginile fiind surprise cu ajutorul unui telefon din gama HTC One. Apropo, HTC One X poate fi pre-comandat de la evomag.ro cu 2.659 lei.

Desi nu vad logica implicarii a “doi fotografi amatori” in loc de “2 fani infocati HTC” (ii puteau selecta in urma unei competitii pe Facebook, de exemplu, chiar si cu Like-uri! :-)), astept cu nerabdare reclamele astfel promise! In plus, mi-ar placea sa vad si un clip al saltului. Cate telefoane or fi scapat? 🙂

Acest articol poarta eticheta Imi place, aceasta fiind o rubrica in cadrul careia impartasesc lucruri care se intampla in (new-)media, media sociale si IT&C, nisele pe care le acopera refresh.ro, si care imi plac in mod deosebit.






Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments