Posted By Costin

Internetul si decizia de cumparare (Gfk)


Un ultim studiu Gfk, “Internetul si decizia de cumparare”, a aratat ca cei care s-au informat de pe internet inainte de a cumpara produsul au apelat in principal la site-urile producatorilor sau furnizorilor pentru categoriile financiar (63%), telecom si servicii internet (51%), piese si servicii auto (60%) si produse “Do It Youtself” (60%). Site-urile web ale companiilor au reprezentat a doua sursa de informare pentru categorii precum electronice si electrocasnice si produse sau servicii turistice.

Conform studiului, alte surse de informare care trebuie luate in considerare in mixul de comunicare online sunt motoarele de cautare, site-urile de evaluare pentru produse, site-urile de promotii, forumurile, blogurile, retelele sociale, site-urile de comparatii de preturi si listele de disctii prin e-mail, modalitatea in care consumatorii se informeaza din aceste surse diferind semnificativ de la o categorie de produs la alta.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments