Posted By Costin

Thank you, Mom, de la Procter & Gamble (#viraluldevineri, Imi place #16)


The hardest job in the world,
is the best job in the world.

Thank you, Mom.

Pentru prima oara, viralul de vineri si imi place se intampla in aceeasi zi. Este vorba de Thank you, Mom, de la Procter & Gamble (Ad Agency: Wieden+Kennedy), campanie promovata cu videoclipul de mai jos, care, in 2 zile, apropie jumatate de milion de vizualizari pe Youtube, avand si o versiune doar pentru China.

Am adaugat si manifestul campaniei, la fel de emotionant ca si clipul. 🙂

Acest articol poarta eticheta Imi place, aceasta fiind o rubrica in cadrul careia impartasesc lucruri care se intampla in (new-)media, media sociale si IT&C, nisele pe care le acopera refresh.ro, si care imi plac in mod deosebit.

Viralul de vineri este un episod saptamanal prin care refresh.ro va semnaleaza unul dintre cele mai populare clipuri ale saptamanii, clipuri ce au reusit sa genereze sute de mii sau chiar milioane de afisari pe Youtube in saptamana curenta.

Manifest


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments