Posted By Costin

evenimente.net: Brand Activation Strategy


Pe 15 iunie are loc Brands Activation Strategy, un eveniment SMARK destinat profesionistilor de marketing din Romania.

Brand Activation Strategy

Evenimentul va fi impartit in 3 sesiuni, discutiile purtandu-se in jurul intelegerii abordarii strategice a activarilor de brand (sesiunea 1), strategii la implementare, exemplificand diferitele abordari si canalele de comunicare folosite in targetarea publicului tinta (sesiunea 2) si rolul activarilor de brand in strategia generala de marketing si modul in care acestea reusesc sa creeze engagement (sesiunea 3).

Speakerii fiecarei sesiuni sunt urmatorii:

10.00 – 12.30 – SMARK ON – Verticala unei activari de brand
Sorel Radu – Owner, e-Research
Oana Davidoglu – Personal Care Category Manager, Unilever South Central Europe
Razvan Capanescu – Creative Director, Publicis
Monica Tanasoiu – Client Service Director, Mercury 360 Communications
Andrei Jianu – Communication Planner, Zenith Media
Camelia Popescu – Advertising Manager, Cora Romania

13.15 – 15.00 SMARK ON – Exemple de activari in diferite contexte
Dan Burlacu – Consultant Trade Marketing & Distribution
Razvan Opran – Owner, The Mission
Petronela Ionescu – Brand Communication Director, Leo Burnett
Razvan Matasel – Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel
Adrian Alexandrescu – Managing Partner, Interactions

15.15 – 17.00 – SMARK Debate
Andrei Iordache – Client Service / Business development, Daedalus Millward Brown
Simona Panait – National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania
Rares Pivniceru – Communication Manager, Zenith Media
Ioana Mucenic – Managing Partner, Pastel Age
Marilena Gheorghe – Client Service Director, Grup Sapte

Pentru a participa la eveniment, costul de inscriere este de 120 euro + TVA pana la data de 7 iunie 2012 si include accesul la conferinta, accesul la coffee break-uri si masa de pranz si la prezentarile din cadrul evenimentului. Incepand cu 8 iunie, costul de inscriere va fi de 140 euro + TVA.

* pentru inscrierea a 3 persoane din aceeasi companie se ofera un discount de 25%.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments