Posted By Costin

Studiu: Reteta unei aplicatii smartphone de impact (Unlock Research)


Astazi, la Mobile Marketing Conference, Evensys si Unlock Research au prezentat rezultatele studiului local “Reteta unei aplicatii smartphone de impact”, cercetare locala ce ofera ofera o serie de informatii utile atat dezvoltatorilor de aplicatii, cat si oamenilor de marketing.

Spicuind:
– Top 3 marci de smarphone-uri utilizate in Ro: Samsung (34%), Nokia (25%) si iPhone (14%)
– Doar 10% dintre posesorii de smartphone-uri au un interes ridicat pentru aplicatii
– Cele mai folosite aplicatii sunt browserele, retelele sociale, mail-ul si chat-urile (ex: Y!M)
– Suma medie pe care romanul ar fi dispus sa o plateasca pentru o aplicatie este de 12 lei

Pentru mai multe informatii conspectati documentul de mai jos.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments