Posted By Costin

Studiu: Sunt femeile mai active decat barbatii in social media? (Nielsen)


Articol trimis de Camelia Bulea – Online Marketing Specialist
Blog | Facebook | LinkedIn

scrie si tu pe refresh.ro –

Cand vine vorba de consum, sunt foarte interesata de comportamentul barbatilor versus cel al femeilor. De curand, Fast Company a publicat topul celor mai creativi 100 de oameni in business pentru 2012, dintre care circa doar o treime este reprezentata de femei, in timp ce doua treimi dintre cele 100 de personalitati de top sunt barbati.

In acelasi timp, studiul Nielsen pe care il voi prezenta in acest articol arata ca in ceea ce privesc femeile in general, este mai probabil cu 8% ca acestea sa creeze si sa actualizeze un blog fata de media adultilor, in timp ce in cazul barbatilor este cu 9% mai putin probabil sa faca asta.

Totodata, este cu 18% mai probabil ca femeile sa urmareasca un brand pe Facebook sau alte site-uri sociale, comparativ cu standardul american, iar la barbati este cu 21 % mai putin probabil.

Asadar, generalizand datele Nielsen din graficul de mai jos, putem afirma ca analizand femeile:

– Este mai probabil sa faca achizitii online decat barbatii;
– Este mai probabil sa creeze si sa actualizeze un blog;
– Este mai probabil sa aiba un cont pe Facebook sau Twitter;
– In general, femeile sunt mai prezente online decat barbatii.

Desi vor mai trece cativa ani pana cand ponderea lor in topurile oamenilor creativi in business va creste, ele se afla deja pe canalele tale de comunicare! Trebuie doar sa comunici cu ele :-).

Nielsen: barbatul vs. femeia in social media


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments