Topul brandurilor cu cea mai intensa activitate in media sociale din Romania


Ieri, in cadrul celei de-a treia editii a conferintei TopSocialBrands organizata de catre Revista Biz la sala Platinum de la Howard Johnson din Bucuresti, au fost prezentate rezultatele studiului Top Social Brands 2012, precum si strategiile de social media ale marilor branduri din Romania.

Top Social Brands 2012 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in trei clasamente preliminare: topul realizat de revista Biz – 45%, topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online – 35% si topul mentiunilor pe ZeList – 20%. Selectia brandurilor s-a facut pe baza clasamentului de a anul trecut si a nominalizarilor transmise de principalele agentii interactive si de comunicare existente pe piata romaneasca.

Top 10 branduri cu cea mai intensa activitate in media sociale din Romania sunt:
1. Vodafone
2. Petrom
3. Pepsi
4. Orange
5. Danone
6. Nokia
7. Heineken
8. BCR
9. Ford
10. Avon

In documentul de mai jos gasiti cele mai active 50 de branduri in media sociale din Romania, precum si explicatii a activitatii acestora in acest mediu.


Om de gaming online, publishing si de agentie, gamer (PS3, iOS), fotograf din pasiune si iubitor de frumos si calatorii. Blogger, living the good life. Afla mai multe.

View Comments