Posted By Costin

Georgiana Gheorghe paraseste Danone pentru proiectele personale


Georgiana Gheorghe - Presage PR

Pe Georgiana Gheorghe o cunoasteti cu siguranta daca ati participat la cel putin un eveniment, atat in Bucuresti, cat si in tara, la care Danone a fost sponsor, prezenta si prezentari care au asociat-o in tot acest timp cu brandul.

Conducand pentru mai bine de 2 ani de zile de partamentul de PR din cadrul companiei, din pozitia de Corporate Communication Manager, actiunile pe care le-a intreprins fac ca, cel putin in media sociale si blogosfera autohtona, daca spui Danone sa spui, de fapt, Georgiana Gheorghe.

Saptamana trecuta, un articol din wall-street.ro a anuntat plecarea Georgianei Gheorghe din Danone, pentru a se concentra 100% pe proiectele personale, aceasta infiintand inca din 2008 agentia de comunicare Presage PR. Mai multe detalii despre planurile de viitor ale agentiei aici.

In plus, se pare ca va lansa un nou business, anuntul fiind facut in urma cu cateva ore, pe Twitter. Succes! 🙂

Note de subsol:
1.Georgiana Gheorghe – Managing Partner Presage PR. LinkedIn | Twitter

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments