Media & Marketing
Posted By Costin

Borsec, Gerovital si Dorna, cele mai puternice branduri romanesti (2012)


Ca si anul trecut, Revista Biz si Unlock continua studiul “Cele mai puternice branduri romanesti“, lansand in aceasta dimineata rezultatele de anul acesta, in cadrul conferintei BrandRo. Fata de anul trecut, Gerovital si Dorna urca cate 2 pozitii, prinzand podiumul, in timp ce Borsec ramane, al III-lea an consecutiv, pe primul loc.

In topul de anul acesta au intrat patru noi marci romanesti: Caroli, Adria, Silva si Dedeman. La capitolul cresteri spectaculoase in 2012 se inscriu branduri precum Fares, Dero, Elmiplant, Pate Bucegi si Arctic. O ascensiune deosebita este inregistrata anul acesta de categoria alimente, respectiv sub-categoria mezeluri, Cris-Tim fiind unul din brandurile ce se regaseste in primele 10 marci romanesti in 2012.

Anul trecut topul celor mai puternice marci romanesti indica cresteri ale produselor alimentare si ale celor de igiena personala si scaderi pentru categoriile de servicii, bunuri de folosinta indelungata si bauturi alcoolice. Tendinta aceasta este fireasca in vremuri de criza si se pastreaza si anul acesta indicand faptul ca oamenii au devenit mai pragmatici, mai centrati pe satisfacerea unor nevoi elementare.

top 10 cele mai puternice branduri

top 50 cele mai puternice branduri romanesti


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments