Posted By Costin

Nu e cam putin un an pentru 3 televizoare “sociale” din 10 vandute?


M-am dat in urma cu cateva saptamani cu un Samsung, un modelul imens, care-mi acoperea jumatate din perete. Ideea e ca are functii misto, Skype sunt sigur ca ruleaza fin (nu am incercat), insa mi s-a parut destul de greoi la capitolul usability / navigare.

Nu-s deloc conservator cand vine vorba de tehnologii noi si intreprinderi de acest gen care sa-mi usureze viata, insa decat sa astept TV-ul sa incarce Twitter, de exemplu, dau de 100 de ori mai repede 3 mesaje de pe telefon si nici nu pierd ce urmaresc la TV (cand apuc, recunosc).

My 2c dpdv atractie? Tot continutul video o va da. Youtube, Voyo etc. Insa cum majoritatea vor fi pe bani (Voyo, caci cat poti sa stai cu TV-ul pe playlist-uri de pe Youtube, chiar daca telecomanda e telefonul mobil?), ma indoiesc ca lumea se va buluci sa-si ia un TV destept.

Cu cei 5 ani sunt perfect de acord.

Catalin Marin - Product Management Director Flanco

Consumul de televiziune face parte din viaţa românilor, însă, în prezent, stilul de viaţă modern impune schimbări şi în acest obicei. La fel ca în alte medii, precum cel online, interacțiunea și feedback-ul utilizatorului devin din ce în ce mai importante, astfel încât producătorii concep tehnologii cât mai apropiate de nevoile consumatorilor.

Estimăm ca într-un an, 3 din 10 televizoare vândute în Flanco să fie televizoare “sociale”, iar în următorii 5 ani, acest segment să devină unul dintre cele mai căutate tipuri de produse în reţeaua noastră

Cătălin Marin, Product Management Director Flanco

* foto sparlita de aici.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments