Posted By Costin

Apropo de calcularea reach-ului unei campanii in blogosfera…


Pentru ca am vazut ca, iarasi, pentru a nu stiu cata oara, s-au incins spiritele in blogosfera apropo de masurarea reach-ului unei campanii, o problema, de altfel, cruciala in aparitia de noi functii de social / media specialists, ori consultant in aceleasi directii, pe LinkedIn, va semnalez acest publicity stunt.

Nu e o campanie pe care o va masura ZeList Monitor sau orice alta platforma din cele 3-4 existente in Romania, ci o idee despre subiecte mai interesante / productive. Stimulam macar imaginatia, chiar daca consultantii, ori specialistii din noi, vor fi la fel de aproape de bugetele respective, asa cum zoso.ro va ajunge ultimul blog din Romania, fara sa se opreasca din scris.

Altfel, vom reveni iarasi la articole in care unii-s prosti, ceilalti spammeri, trusturile sunt de cacao, agentiile mananca banii clientilor, clientii niste obositi corporatisti samd. Nervii atrag nervi, iubirea iubire, calculele calcule. Simplu, nu? Prin urmare, zic, calculati voi reach-ul la ceea ce se intampla acum cu parasutistul Felix Baumgartner :).

PS. E si un stream live in link-ul de mai sus. Gagiul inca nu a atins pamantul, insa media din toata lumea a acoperit deja subiectul, asteptand sa revina pe el.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments