Posted By Costin

«Dumb ways to die», viralul de vineri cu peste 2 milioane de vizualizari pe zi


Saptamana aceasta, la viralul de vineri, avem “Dumb ways to die”, un clip (campanie © Metro Trains din Melbourne) ce a fost publicat pe Youtube pe 14 noiembrie, inregistrand pana astazi 19.9 milioane de vizualizari pe Youtube, 1.6 milioane share-uri pe Facebook, peste 52.000 de mesaje pe Twitter si articole pe 975 de bloguri din intreaga lume.

Viralul de vineri este un episod saptamanal prin care refresh.ro va semnaleaza unul dintre cele mai populare clipuri ale saptamanii, clipuri ce au reusit sa genereze sute de mii sau chiar milioane de afisari pe Youtube in saptamana curenta.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments