Posted By Costin

COSMOTE Romania a implinit 7 ani


Lansata in 2005 cu o echipa de 350 de angajati, COSMOTE Romania, compania cu cea mai rapida dezvoltare a retelei din Europa, a ajuns, 7 ani mai tarziu, la aproape 1400 de profesionisti si specialisti in telecomunicatii mobile, care se afla in slujba a 6.4 milioane de clienti (30 sept. 2012).

Iata cateva repere ale companiei din ultimii 7 ani:

După lansarea operaţiunilor, în decembrie 2005, COSMOTE revoluţionează telefonia mobilă prin Cartela 2000, în martie 2006. Următorul an aduce prima ofertă în colaborare cu Romtelecom; în 2008, COSMOTE a lansat în România primele abonamente cu pachete diferenţiate de minute în reţea şi în afara reţelei, sub portofoliul COSMOTE Full Option. Acelaşi an a adus şi alte noutăţi: oferta comună COSMOTE Romtelecom Fix-Mobile Unlimited, adresată persoanelor fizice, Convergent 1000/Unlimited for business, portofolliul COSMOTE Business, împreună cu extraopţiunea Business Group (convorbiri nelimitate într-un grup de apropiaţi) şi alte premiere pe piaţă, precum extraopţiunea Talk and Get – vorbeşti 5 minute, primeşti alte 60 de minute.

În 2009, COSMOTE a lansat portofoliul Business Share, şi apoi Roaming Travaler, prima extraopţiune de acest tip disponibilă pentru abonamente (care ulterior a fost extinsă pentru cartela prepaid), o premieră pe piaţă, Web‘n’walk şi multe altele. Ca urmare a achiziţiei Telemobil, COSMOTE a lansat în 2010 Connect EVDO, prima cooperare pe partea de servicii în bandă largă, precum şi noul brand de cartelă preplătită, Frog. Au urmat după acestea mai multe oferte noi: portofoliul COSMOTE Perfect pentru Tine (primul portofoliul complet flexibil de pe piaţă); conceptul unic care oferea, pentru prima dată în România, posibilitatea de a utiliza minutele COSMOTE incluse în pachetul de servicii către reţeaua fixă Romtelecom; oferta Quadplay (în magazinele Germanos); aplicaţia web MVPN Budget Control pentru clienţii business.

Anul 2011 a debutat cu serviciul de notificări prin SMS pentru Facebook şi Twitter, un nou portofoliu COSMOTE XS-XXL, apoi a continuat cu campaniile realizate în colaborate cu BCR şi Unilever, culminând cu prima campanie naţională cu o aplicaţie cunoscută la nivel mondial – Angry Birds. În acelaşi an, compania a lansat oferta de date în roaming Travel & Surf, ca parte dintr-o iniţiativă mai amplă a grupului Deutsche Telekom de a face utilizarea internetului mobil peste hotare mai uşoară şi mai accesibilă financiar.

Recent, COSMOTE România a lansat un nou portofoliu de business, care include abonamente de la XXS până la XXL Plus. Apeluri nelimitate în grup, precum şi alte beneficii care pot ajunge nelimitate (minute naţionale şi internaţionale în zona 1, trafic de date şi SMS-uri în reţea), acestea sunt doar câteva dintre avantajele pe care noile abonamente le aduc fiecărei întreprinderi mici şi mijlocii din România.

La multi ani!


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments