Hi5, un 2013 in genunchi


Hi5 a avut campanii agresive pe email de cand il o stim si era pe val. Am amintit asta si in 2009. Ideea e ca nu poti sa nu remarci sentimentul celor de acolo ca le fuge pamantul de sub picioare si nu prea le place. Iar asta o vezi simplu, citind doar subiectele emailurilor pe care continui sa le primesti de la Hi5. Bine, cine mai e abonat.

Iar daca in acele vremuri imperativul era la putere, iar comunicarile erau de forma “prietenii tai au facut cutare actiune, fa click si vezi!” (un fel de soc si groaza, vezi aici, click aici), in 2012 au trecut la intreprinderi de acest gen, urmand ca anul acesta sa introduca “te rugam sa” imediat dupa numele mic al abonatului.

Nu mai tin cont ca, de exemplu, anumiti utilizatori au doar 4 prieteni, si aceea inactivi, si au mai intrat de cativa ani doar ca sa mai scrie un post pe blog. Poate, poate, printr-o minune, isi revine. Iar daca te uiti in urma, nu am cum sa nu te minunezi si de curatenia pe care a facut-o Facebook. Ceva de speriat.

* cred ca ar fi avut mai multe sanse daca ar fi tinut-o pe click aici, vezi aici. cel putin in .ro


Om de gaming online, publishing si de agentie, gamer (PS3, iOS), fotograf din pasiune si iubitor de frumos si calatorii. Blogger, living the good life. Afla mai multe.

View Comments