? media & mkt
Posted By Costin

Problema pietei de publicitate din Romania


Robert Berza

Ca “shougunii” de media sa se comporte asa presupune ca telul lor primordial e sa faca bani in principal din media. Toti! Ca altfel se rupe lantul prin strategia “lasat chilotii jos”, precum spui tu mai sus. Ia’i tu la numarat, ca Pristanda, si vezi cum stam la capitolul asta, iar apoi incearca sa legi un cod profesional si de business pt bransa. 🙂

Sanatate sa fie!

Robert Berza, Head of Internet Division, CME

Cititi intreg dialogul in comentariile de aici. Ambii sunt oameni de media / publicitate, Bogdan a plecat insa de ceva ani deja in Franta. Are Robert dreptate? Luand TV-ul (posturile cu audienta, nu flirticurile dupa care va plange o tara intreaga daca se vor inchide desi nu le-a urmarit decat in trecere de la un post la altul) la numarat ca Pristanda, te opresti undeva pe la 2, 3.

Note de subsol:
1. Robert Berza – Head of Internet Division, CME. Blog | LinkedIn

Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments