Cat de util este telverdele CNA pentru copiii nemultumiti de programele TV?


Consiliul Naţional al Audiovizualului va lansa un telverde, cu numărul 0800.888.555, la care copiii pot suna pentru a semnala Consiliului programe audiovizuale şi aspecte din aceste programe pe care le urmăresc şi nu le agreează, potrivit unui acord-cadru de coordonare a acţiunilor privind promovarea drepturilor minorilor în audiovizual.

În plus, CNA va asigura, în perioada 1-5 aprilie, prezenţa experţilor săi în şcoli din municipiul Bucureşti, în cadrul programului “Şcoala Altfel”, în scopul cunoaşterii drepturilor şi libertăţilor copiilor în audiovizual.

* de aici.

Ca si cum 5 zile ar fi de ajuns. Ca si cum niste kinderi care au preocupari precum fotbalul si papusile consolele si bataia-n scoala, insa scapa la Capatos, se vor napusti asupra telefonului lui tati si lui mami sa sune ca a vazut o domnisoara imbracata sumar si s-au ingrozit! 🙂

Ca si cand 200 de telefoane aiurea ar conta, statistic vorbind, in luarea oricarei decizii, de unde se naste o intrebare logica. Daca, de exemplu, 1000 de copii suna ca nu le place de Badea (ce cautau la 23:00 la tv nu se va intreba nimeni), se intampla ce?

Nu mai bine bugetul respectiv ar fi mers inspre (re)informarea parintilor despre posibilitatile de a limita accesul copiilor la continut neadecvat lor? Toate cablurile pot face asta, programele sunt marcate corespunzator de catre statii si, in plus, o astfel de abordare ar avea o mai mare acoperire si intelegere decat 5 zile cu 2 experti prin scoli.

Ori, daca vor parerea copiilor, nu mai bine faceau un studiu?


Om de gaming online, publishing si de agentie, gamer (PS3, iOS), fotograf din pasiune si iubitor de frumos si calatorii. Blogger, living the good life. Afla mai multe.

View Comments
There are currently no comments.