Posted By Costin

eMAG pregateste relansarea ProfitShare


Dupa 4 ani de la relansarea serviciului, oprit la vremea respectiva pentru o perioada de aproape 4 ani (eMAG iubeste numerologia :-)), eMAG pregateste relansarea ProfitShare, platforma proprie de afiliere, experienta si rezultatele remarcabile incurajand echipa sa treaca la un nou nivel, o platforma de afiliere multi-advertiser.

2parale, tu esti pregatita? 🙂

ProfitShare 2.0, cum este denumita noua platforma ce va fi lansata in curand, va fi preluata de Conversion Marketing, eMAG achizitionand la inceputul acestei luni 90% din capitalul social al agentiei lansata in urma cu exact un an de zile.

Am acumulat multa experienta in ceea ce inseamna marketingul afiliat, iar rezultatele remarcabile pe care le-am atins impreuna cu voi ne-au incurajat sa trecem la un nou nivel. De aici decizia de a lansa o platforma multi-advertiser a venit firesc, avand posibilitatea de a genera rezultate cel putin la fel de bune si pentru alti Advertiseri. Implicit, pentru afiliati, aceasta noua abordare va reprezenta atat castiguri mai mari cat si o arie de promovare mult extinsa.

Am regandit noua platforma de la interfata, pana la rapoarte si instrumente de promovare astfel incat toate acestea sa contribuie la maximizarea castigurilor voastre. In proiectarea acesteia am utilizat atat experienta noastra de 4 ani in afiliere, cat si sugestiile voastre valoroase acumulate de-a lungul timpului.

* sursa blogul eMAG


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments