Posted By Costin

PR: link-uri catre aplicatiile si site-urile din comunicatele de presa


Vezi si PR: Fotografiile atasate comunicatelor de presa. Aparent, am schimbat procedurile a cel putin 2 agentii de PR din Romania. Sper ca si acest articol sa aiba acelasi efect, iar seria de imbunatatiri ale comunicatelor de presa sa devina cat mai completa.

Intrebare: Daca un client lanseaza o aplicatie pentru mobile, ori un site, ori faceti referire la o aplicatie, ori site, de ce nu dati in comunicatul de presa si adresele de la care se pot descarca aplicatiile respective (Google Play / iTunes etc), ori link catre site-urile in cauza? Ori, macar, sa le comunicati in mailul pe care il trimiteti catre presa / bloggeri?

Ganditi-va ca nu toti bloggerii, ori jurnalistii, au smartphone-uri cu Android si iOS. Ganditi-va ca multe dintre aplicatii au trecut la producator companii de care e posibil sa nu fi auzit, ceea ce creste putin dilema in cazul unui raspuns la intrebarea “asta e aplicatia despre care vorbesc astia in comunicat?”.

Si, pana la urma, ce relevanta ar avea un articol pe refresh.ro despre lansarea unei super aplicatii pentru iPhone / Android, cand eu nu as putea sa le dau cititorilor link direct catre aceasta? Dar pentru voi? Va ajuta cu ceva? Nu cred.

Sansele sa o instaleze, macar de curiozitate, sunt mai mari astfel, decat in cazul in care le-as comunica, sec, lansarea unei aplicatii, care, in fond, e posibil sa nu intereseze pe nimeni. Face sens? 🙂

E ca si cum ati lipi afise ca Horia Brenciu are sambata asta un super spectacol, insa omiteti sa treceti si locatia. Ne descurcam noi!

horia brenciu


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments