Posted By Costin

Beck’s, viata dincolo de eticheta


beck's

Saptamana aceasta se incheie o campanie misto marca Beck’s, “Vezi dincolo de eticheta”, campanie ce s-a derulat anul trecut la nivel global in SUA, Germania, Italia, Turcia, precum si alte tari, sub titulatura “LIVE BEYOND THE LABEL”.

In Romania, campania “Vezi dincolo de eticheta” a fost comunicata 360, este putin probabil sa nu fi aflat de ea, suportul media ocupand atat TV, OOH, in store, horeca, precum si alte activari prin facultati, Centrul Vechi etc.

Online, campania a fost structurata pe mai multe sectiuni, adresandu-se in principal artistilor, una dintre cele mai vizibile fiind Creeaza o eticheta, platforma punand la dispozitia internautilor din Romania elementele necesare pentru a desena noua eticheta Beck’s.

Un exemplu il vedeti in imaginea alaturata (preluata de aici).

Prin urmare, mai aveti cateva zile la dispozitie pentru a trimite creatiile voastre, finalul asteptandu-i pe cei mai talentati participanti cu kit-uri de design profesionale, plus aparitia etichetelor lor pe sticlele de bere Beck’s :-).

Pentru mai multe detalii si participarea la concurs vizitati becks.ro/art-label. Succes!


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments