Posted By Costin

Ce impact au relatiile cu clientii via social media in vanzari?


Declaratia de mai jos a fost facuta in cadrul evenimentului Customer Care Conference and Expo, care se incheie astazi la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Interesant, nu?

Apostolos Kemos

La nivel global, 85 la suta din tranzactii au loc online, prin urmare integrarea de call centere online si sisteme de chat a devenit imperativa… Consumatorii care interactioneaza cu brandurile prin intermediul Social Media cheltuiesc cu 20% pana la 40% mai mult. In ciuda acestei realitati, 77% dintre companii nu asigura customer service via Social Media.

Apostolos Kemos, Sales Director, Genesys, South Est Europe & Israel


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.