Posted By Costin

Noul clip viral Evian. Bebelusii “au reusit” 4.8M vizualizari pe zi in prima saptamana


Va mai aduceti aminte de viralul Evian Roller Babies? Conceputa initial pentru a opri o eventuala scadere a vanzarilor apei minerale Evian, campania Evian Roller Babies a avut un succes neasteptat ceea ce a dus la ocuparea unui loc in cartea recordurilor.

Potrivit declaratiilor reprezentantilor Danone, companie franceza care detine Evian, clipul a fost vizualizat pana in noiembrie 2011 de peste 45 milioane de ori de la lansarea din vara lui 2009.

Saptamana trecuta, Evian a lansat un nou clip pe Youtube, beneficiind de altfel si de un nou tip de layout pentru canalul de Youtube. Clipul, il aveti mai jos, a inregistrat in prima saptamana de la lansare peste 34 de milioane de vizualizari pe Youtube. In cateva zile va intrece recordul semnalat in 2011, dupa doi ani de la publicare.

Clipul a fost sustinut si de media sociale. Pe Facebook a avut parte de peste 1,43M mentiuni, pe Twitter a fost inclus in aproape 50.000 de mesaje, in timp ce aproape 190 de bloguri din toata lumea l-au preluat, distribuindu-l catre citiorii lor.

Cum vi se pare fata de cel de acum 4 ani?

Viralul de vineri este un episod saptamanal prin care refresh.ro va semnaleaza unul dintre cele mai populare clipuri ale saptamanii, clipuri ce au reusit sa genereze sute de mii sau chiar milioane de afisari pe Youtube in saptamana curenta.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments