Posted By Costin

TV: Noua campanie globala Samsung de promovare pentru Smart TV 2013


Pe finalul lunii martie, Samsung a lansat o noua campanie globala de promovarea a ultimului Smart TV, cu Smart Recommendation si control prin voce si gesturi. Campania poarta semnatura CHI & Partners (Londra – sursa), cele doua spoturi ale campaniei evidentiind caracteristicile interesante ale Samsung Smart TV 2013, serie lansata in urma cu 2 luni la CES.

Smart Recommendation, ori S-Recommendation, e o aplicatie care iti sugereaza ce programe sa urmaresti, bazat pe ceea ce ti-a placut sa vezi la TV in trecut, ori in functie de ora exacta, indicandu-ti astfel programele adecvate. Cel putin in teorie. In plus, te poate anunta ca incepe un program care-ti place si pe care sa-l inregistrezi in timp ce te uiti la altceva.

Nu va bucurati prea tare, la noua serie Samsung F8000 lansata la inceputul anului la CES puteti avea acces doar detinand un minim de 1500 de lire sterline, aproximativ 8000 ron, pentru o diagonala de 40″ si 2500 de lire sterline, aproximativ 13.000 ron, pentru o diagonala de 55″, cifrele amintite fiind preturi recomandate de catre companie pentru retail.

Revenind, cele doua spoturi de mai jos imi plac de mor.



Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.