Posted By Costin

stirileprotv.ro, strategie newsletter


Am observat o chestie in ultima perioada la newsletterele stirileprotv.ro, legata, evident, de titluri. Nu stau sa fac screenshot-uri (e newsletterul din 3 aprile, primit in jur de pranz), insa plecam de la urmatoarea structura: header, stire principala, promo intern pe toata latimea, urmate de 4 randuri a cate 3 stiri (titlu, thumb, lead, link), inca un promo + footer pentru radiourile online de la ProFM.

Titlul newsletter-ului este Despartire-soc in lumea vedetelor. Ea e insarcinata in sase luni, iar el gasise deja un nume pentru primul lor copil. Stirea la care face referire se afla pe ultima linie de stiri din newsletter avand titlul “Ce s-a intamplat cu Kim Kardashian si Kanye West? Fanii, in stare de soc” si lead-ul “Un zvon tulburator a aparut in presa mondena internationala. Nimeni nu s-ar fi asteptat la o asemenea decizie din partea celor doua vedete.

Misto, nu? 🙂


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.