Posted By Costin

Topul celor mai viralizate stiri in social media in perioada 25-31 martie 2013


ca fapt, Avon este iarasi prezenta la categoria bloguri :-).

Articolele publicate pe refresh.ro ce prezinta topul saptamanal al celor mai viralizate stiri in social media sunt realizate in colaborare cu ZeList Monitor, cea mai complexa solutie de monitorizare social media romaneasca. (vezi aici detalii)

Viral

Politic/Social
Cel mai viralizat articol in social media din Romania in decursul perioadei 25-31 martie este redactat de Stirileprotv.ro si a inregistrat 6 055 de share-uri pe Facebook, 3 425 de comentarii, 7 742 de like-uri. Stirea a avut un scor total de 418 982.

Pe locul doi se situeaza un articol ce apartine Antena3.ro. Acesta a fost distribuit de 6 063 de ori pe Facebook si a avut 2 620 de comentarii, 7 239 de like-uri. Scorul total al acestui articol este 391 119.

Articolul de pe pozitia a treia este redactat de A1.ro si a inregistrat 2 202 share-uri, 881 de comentarii, 5 645 de like-uri si un scor total de 170 833.

Economie
In cadrul acestei categorii cel mai mare impact l-a avut articolul Zf.ro. Acesta a fost distribuit de 246 de ori pe Facebook, a avut 41 de comentarii, 855 de like-uri, 3 Twitter trackback-uri si a inregistrat un scor total de 27 828.

Locul doi este ocupat de un articol redactat de publicatia Econtext.ro, care a a fost distribuit de 474 ori pe Facebook, a inregistrat 45 de comentarii, 330 de like-uri si 1 Twitter trackback. Stirea a avut un scor total de 27 713.

Articolul ce ocupa pozitia a treia apartine publicatiei Businessmagazin.ro. Acesta a inregistrat 116 share-uri pe Facebook, 47 de comentarii, 525 de like-uri si 3 Twitter trackback-uri. Scorul total al acestui articol a fost 19 285.

Tehnologie/IT
Articolul de pe prima pozitie din cadrul clasamentului este redactat de Go4it.ro si a inregistrat 31 de share-uri, 13 comentarii, 60 de like-uri si 4 Twitter trackback-uri. Scorul total al acestui articol este 8 023.

Articolul din cadrul celei de-a doua pozitii apartine publicatiei Faravirusi.com. Stirea a generat 38 de share-uri pe Facebook, 6 comentarii, 36 de like-uri, 4 Twitter trackback-uri si a avut un scor total de 6 793.

Pe locul trei se afla un articol redactat de Go4it.ro. Acesta a fost distribuita de 13 ori pe Facebook, a avut 12 comentarii, 21 de like-uri si 3 Twitter trackback-uri. Articolul a inregistrat un scor total de 6 588.

Sport
Cel mai preluat articol in social media in decursul saptamanii precedente este redactat de Sport.ro si a inregistrat 1 943 de share-uri pe Facebook, 1 498 de comentarii, 4 283 de like-uri si a avut un scor total de 162 282.

Articolul care se situeaza pe pozitia a doua apartine publicatiei Gsp.ro si a fost preluat de 1 892 de ori pe Facebook, a inregistrat 620 de comentarii, 2 270 de like-uri si 1 Twitter trackback. Articolul a avut un scor total de 121 293.

Locul trei este ocupat de un articol Gsp.ro, a fost distribuit de 595 ori pe Facebook, a avut 279 de comentarii, 3 003 like-uri si 3 Twitter trackback-uri. Articolul a inregistrat un scor total de 63 834.

Tabloid/monden

Prima stire din top 3 cele mai viralizate articole din categoria monden apartine publicatiei Cancan.ro si a generat 276 de share-uri pe Facebook, 133 de comentarii, 1 376 de like-uri si un scor total de 30 218.

Articolul ce ocupa pozitia a doua este redactat de Click.ro si a fost distribuit de 104 ori pe Facebook, a avut 61 de comentarii, 769 de like-uri, 2 Twitter trackback-uri si a avut un scor total de 16 493.

Locul trei este ocupat de un articol Libertatea.ro, care a inregistrat 109 share-uri pe Facebook, 77 de comentarii, 258 de like-uri si 6 Twitter trackback-uri. Stirea a avut un scor total de 13 456.

Bloguri
Cel mai viralizat articol de pe blog este reprezentat de postul redactat pe blogul Valeriucnicolae.wordpress.com. Acesta a inregistrat 2 032 de preluari pe Facebook, 756 de comentarii, 4 698 de like-uri, 61 de Twitter trackback-uri si a avut un scor total de 165 242.

Pe locul doi se situeaza un post redactat pe blogul Avonspaceblog.ro. Articolul a generat 437 de share-uri pe Facebook, 134 de comentarii, 5 312 like-uri si a avut un scor total de 67 312.

Cea de-a treia pozitie din top este reprezentata de articolul de pe blogul Jurnalulevei.wordpress.com. Postul a inregistrat un numar de 711 share-uri pe Facebook, 165 de comentarii, 2 303 like-uri, 2 Twitter trackback-uri si un scor total de 55 534.

Metodologie
Topurile sunt realizate in functie de scorul total oferit fiecarui articol, iar in cadrul determinarii acestora au fost luate in considerare numarul de share-uri, comentarii, like-uri, numarul de Twitter trackback-uri, blog trackback-uri, precum si numarul de Twitter followeri ai emitentilor.

Zelist Monitor, dezvoltat si implementat de catre TreeWorks, reprezinta cea mai complexa si utilizata solutie de monitorizare social media din Romania, ce urmareste peste 65 000 de bloguri, comentarii de bloguri, peste 57 000 de conturi de Twitter, 1 200 de surse de presa online si comentariile a celor mai importante 28 de surse de presa online, peste 1 100 de grupuri de LinkedIn, cele mai importante 58 de forumuri romanesti si peste 50 de agregatoare. La acestea se adauga peste 20 000 de pagini si grupuri publice de Facebook si mentionarile expresiilor monitorizate din discutiile publice ale celor peste 5 000 000 de utilizatori romani de Facebook, peste 118 000 de canale romanesti de Youtube si 224 000 de comentatori romani (utilizatori logati care au comentat cel putin o sigura data incepand cu data de 1 ianuarie 2010).

Platforma Zelist Monitor pune la dispozitie informatii cantitative si calitative despre cum se reflecta campaniile de PR in social media din Romania, statistici descriptive, rapoarte despre concurenta, alerte in timp real cu privire la ultimele posturi-twittere, precum si o evaluare a impactului acestora in functie de vizibilitatea sursei.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments