Blogging
Posted By Costin

Tendinte in publishing online in 2014-2015


tendinte publishing online 2014-2015

[button style=”btn-success btn-lg btn-block” icon=”glyphicon-floppy-save” align=”right” type=”button” title=”Click pentru a descarca e-book-ul”]

Am intrat in publishingul online in 2007, atras de potentialul lucrurilor pe care aveam sa le construiesc in ProTV. Am prins ani frumosi, ani in care am trasat structuri si strategii la peste 50 de site-uri si microsite-uri de stiri si de televiziune, site-uri care, conform cifrelor raportate ulterior si de SATI, au fost accesate cel putin o data de fiecare roman.

3-4 ani mai tarziu, instalarea bine merci a crizei financiare a impins brandurile la explorarea zonei digitale, pentru a identifica alte surse de venit, insa si de comunicare. Astfel, publishingul a migrat catre servicii, in timp ce serviciile au inceput sa foloseasca cele mai apropiate canale de comunicare de consumator, identificandu-se cu zona publishing digital, in toate formele lui.

7 ani mai tarziu, publishingul face parte din viata oricarui brand care a fost constient ca gestionarea unei platforme proprii de comunicare vine la pachet cu mult mai multe beneficii decat potentialele probleme de imagine pe care le-ar putea avea. Iar consumatorii nu vor astepta prezenta brandurilor in online pentru a discuta despre ele.

Mai mult, publisheri consacrati au renuntat la print pentru online, mergand insa si in zona serviciilor. Mai mult, cele mai mari companii din aceasta zona, Google si Facebook, devin, daca nu au facut-o deja, competitori cu publicatiile online.

Traim astazi, in Romania, doua revolutii. O revolutie mobile, care schimba iarasi obisnuintele de consum a informatiei, si una social media, in care oricine poate avea o parere publica, la o distanta de cateva tap-uri pe ecranul unui device mobil.

Care sunt oportunitatile de neratat in urmatorii ani? Care sunt tipurile de continut, insa si platformele urmatoriilor ani? Iata, in acest ebook, un raspuns colectiv, din partea unor oameni care au stiut cum sa se adapteze la schimbarile din ultimii ani.

[button style=”btn-success btn-lg btn-block” icon=”glyphicon-floppy-save” align=”right” type=”button” title=”Click pentru a descarca e-book-ul”]

♫ mood – Do Or Die
♥ foto – Alex Negrea


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments