Media & Marketing
Posted By Costin

Despre curaj si asocieri in comunicare


Cu ocazia Valentine’s Day, F64 deruleaza campania «Fotografia iti da curaj – Luna asta ii spui tot ce gandesti» (link), in cadrul careia pasionatii de fotografie sunt invitati sa-si ia doza de curaj si sa-i marturiseasca persoanei iubite… ce cumparaturi au facut de Ziua Indragostitilor.

Avem si 4 clipuri: 1, 2, 3, 4. Si acum vine asta:

In perioada campaniei, pentru fiecare comanda plasata (magazin sau online), cumparatorii vor primi o doza de curaj din partea F64 – o sticluta de Jagermeister.

Nu vi se pare putin prea curajoasa asocierea fotografiei si a F64 cu Jagermeister, o bautura cunoscuta pentru efectul rapid pe care il are? Pai mai apuca sa-i spuna ceva? Si, oricum, cine, pentru numele lui Dumnezeu, se face prastie de Valentine’s Day? 😀

dilema-nedumerire-perplex-femeie-shutterstock

♫ mood – Made In Heights
♥ foto – Shutterstock


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments