Blogging
Posted By Costin

”Nu-i banc, da-i bun” (GOLIN)


wink-woman-shutterstock

Selectia bloggerilor

Atunci cand alegem bloggerii alaturi de care colaboram avem in vedere mai multe elemente. In primul rand ne intereseaza calitatea continutului pe care il pot livra si traficul pe care il au.

De asemenea, ne uitam cu atentie la modul in care interactioneaza in comunitatile dezvoltate in jurul blogurilor si al paginilor de Facebook.

Afinitatea fata de brand este un alt criteriu important pe care il avem in vedere atunci cand alegem endorseri pentru campanii – analizam cu atentie paginile si blogurile respective pentru a vedea daca persoanele pe care le avem in minte sunt fani ai produselor noastre si daca au mai comunicat anterior despre ele.

Ne uitam si la caracteristicile comuniatilor construite in jurul blogurilor si, in cele mai multe cazuri, alegem bloggeri care sunt foarte activi in dialogul cu membrii acestor comunitati.

Asadar, in alegerea bloggerilor/comunitatilor pentru campanii conteaza capabilitatea de a genera conversatie in jurul brandurilor prin continut calitativ.

[…]

Ati retras vreodata reclama de pe un blog?

Am avut astfel de incidente, dar nu am retras articolul, ci am anulat colaborarea inainte de aparitia materialelor despre brand si campanie. Am facut asta pentru ca valorile brandului pe care il reprezentam nu se mai potriveau cu comunicarea de pe blogul respectiv.

Ce facem permanent este sa monitorizam cat mai atent blogurile si interactiunea din retelele de socializare astfel incat sa nu abordam bloggeri care sunt fani ai brandurilor concurente.

Asta inseamna ca suntem interesati sa implicam numai endorseri autentici si credibili si nu sa colaboram cu bloguri care au avut recent postari sau campanii despre brandurile concurente.

Raluca Duță, Chief of The Bridge, Golin (aici)

Cea mai cunoscută renunțare la colaborare (înțeleg că au fost mai multe) a fost aceasta, când un olimpic internațional la limba și literatura română, ales cu grijă de către agenție pentru calitatea continutului său, a avut o rabufnire izolată.

#interviuricaretebinedispundedimineata 🙂

PS. Vezi și Nu-i banc, da-i bun (stirileprotv.ro)

♫ mood – Beyonce & Jay Z – Forever Young
♥ foto – shutterstock.com


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.