IT&C
Posted By Costin

NETOPIA mobilPay: Numărul tranzacțiilor online si mobile au crescut cu 25% (2015)


mastercard-mobile-iphone-payment-shutterstock

NETOPIA mobilPay, liderul plăților digitale din România, a intermediat pe parcursul anului 2015 peste 2,6 milioane tranzacții online și mobile, în creștere cu 25% față de anul anterior. În plus, mai bine de 45% din totalul acestora au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Potrivit datelor  NETOPIA mobilPay, și valoarea integrală a sumelor achitate digital în 2015 a crescut cu peste 60% comparativ cu anul trecut, cumulând peste 135 milioane euro. În ceea ce privește valoarea medie achitată per tranzacție online în 2015, aceasta s-a situat la 230 lei.

Majoritatea plăților intermediate de companie anul anterior au fost pentru produse IT&C, servicii și pachete turistice, dar și home & deco, fashion, produse de înfrumusețare, cărți și jocuri digitale.

Dacă o tranzacție medie digitală realizată de români în 2015 s-a ridicat la 230 lei, unii au ales să achite sume record, pentru mobilier high-end sau pachete turistice în destinații exotice, în valoare de peste 10.000 euro.

Mai mult, a compania procesat peste 40.000 tranzacții care au depășit suma de 1.000 de euro.

Anul trecut a fost încă unul cu creșteri pe toate liniile, în care ne-am convins că plățile digitale nu mai sunt viitorul, ci prezentul din realitatea românească. NETOPIA mobilPay continuă avangarda plăților mobile și pe mobilPay Wallet, singurul portofel digital din țară cu care se pot achita cumpărături la hypermarket, facturi, masa la restaurant și, mai nou, întreținerea la bloc.

Antonio Eram, CEO și Fondator al NETOPIA mobilPay

♫ mood – Runaway
♥ foto – shutterstock.com


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.