IT&C
Posted By Dana Carauș

ClickShop.ro lansează primul său program de loializare


La a cincea aniversare, Clickshop.ro își răsplătește clienții fideli, anunţând astfel lansarea primului său program de loializare, prin care, la fiecare comandă plasată pe website, cumpărătorii vor primi bani pe care îi pot folosi pentru alte comenzi de pe site.

shopping-woman-card-shutterstock

Programul de loializare, intitulat Franc, prevede recompense în bani, disponibili la următoarea achiziţie din magazinul online. Cumpărătorii trebuie să se autentifice cu aceeaşi adresă de e-mail pe care au folosit-o la plasarea comenzilor, iar apoi, pentru fiecare comandă, primesc automat vouchere valorice pentru următoarele achiziții.

În cei 5 ani de la lansare www.ClickShop.ro s-a dezvoltat continuu, cu noi produse, categorii, functionalități. Dacă acum 5 ani toate produsele proveneau din Germania, în ultimii ani ne-am orientat și către furnizorii locali, dezvoltându-ne în același timp expertiza și procese logistice 100% internalizate.

Legat de portofoliu, dacă la început shop-ul oferea clienților produse IT&C, electronice și electrocasnice, în ultimii ani ClickShop.ro s-a extins prin adăugarea de noi categorii: parfumuri, cosmetice, genți, produse pentru copii și bebeluși. Programul de loializare a venit, așadar, ca un pas firesc la un moment aniversar.

Alina Cazacu, Senior Manager Non-Core E-activities Telekom Romania

Clienții pot vizualiza în profilul lor de pe franc.clickshop.ro statusul banilor acumulaţi pentru fiecare tranzacţie. După ce utilizatorul a plasat o comandă pe www.ClickShop.ro, suma de bani pe care o va primi înapoi, aferentă acelei comenzi, va fi afişată în contul său.

Cei care au făcut comenzi anterior pot beneficia retroactiv de avantajele Franc folosind aceeași adresă de email utilizată la momentul plasării comenzilor.

Pentru mai multe detalii, accesaţi franc.clickshop.ro.

♥ foto – shutterstock.com


View Comments
There are currently no comments.