Știri
Știri
Posted By Costin

? Ce a îmbunătățit IKEA la comenzile online din România?


Nu știu pe nimeni care să fi cumpărat online de la IKEA, să fi povestit experiența, iar audiența să nu se simtă ca și când ar fi sunată de 2005, să-i aducă aminte cum era înainte. Găsiți la Radu una dintre aceste povești, cap-coadă. Serios. Mai lipsea doar condiția ca, la plată, cardul să nu fie emis în România și era FIX ca în 2005. 🙂

În această notă optimistă, în urmă cu vreo oră primesc newsletterul IKEA, al cărui mesaj, și mai optimist, începe cam așa: “De acum, cumpărăturile online la IKEA sunt și mai simple.“, și anunță o nouă platformă de cumpărături online… din viitor. Serios, IKEA, dacă tot ai deschis subiectul, CE vrei să ne comunici?

Pentru a ne îmbunătăți serviciile și soluțiile oferite dar și experiența de cumpărături, pe 23 ianuarie am lansat o nouă platformă de cumpărături online, care te va ajuta să alegi produsele mai ușor. În plus, ai și noi opțiuni, cum ar fi alegerea zilei și a orei la care vrei să îți fie livrate produsele comandate.

Credem că această schimbare îți va ușura și mai mult procesul pentru viitoarele comenzi online, pentru ca singura ta grijă să fie răspunsul la întrebarea…oare ce să aleg dintre atâtea produse?

Acum, nu pot să nu notez faptul că IKEA s-a încăpățânat să comunice simplitatea cu care ai putut comanda online până acum (adăugând și faptul că noul sistem va ușura și mai mult procesul pentru viitoarele comenzi online), când situația de până acum din teren a fost dezastruoasă.

De azi înainte eu am să numesc chestia asta #metodaPSD, deoarece este absurd, ca participant într-o discuție, să denaturezi cu bună știință un adevăr și să te aștepți ca interlocutorul să se facă că plouă și să te și respecte pentru cât de bun și frumos ești.

Pentru că nu ești, IKEA. Oamenii îți spun că sunt probleme cu afișarea stocului pe site, banii sunt blocați cu lunile la voi până livrați marfa, comenzile sunt verificate telefonic, trebuie să te rogi de oameni să aducă cumpărăturile până în fața ușii (cum te și lauzi pe același site!).

Revenind, review-urile proaste m-au făcut să nu comand niciodată online de la IKEA și să mă duc până în Băneasa, motiv pentru care nu sunt familiarizat cu site-ul. Plus că newsletterul spune ceva de 23 ianuarie, iar astăzi este abia 19 ianuarie. Dăm și la asta din umeri.

Din ce citesc in newsletter și compar cu ce a scris Radu pe finalul anului trecut, IKEA nu a făcut decât să automatizeze ora și data de livrare, chestiune care intra în atribuțiile persoanei care, a doua zi, verifica telefonic comanda. Și oricum era degeaba, produsele ajungând la client și la 5-6 săptămâni distanță.

Persoana respectivă a dispărut de tot din procedură?

Ce înseamnă, practic, că ne va ușura procesul de comandă online?

Poate arunca cineva un ochi pe site?

A făcut cineva o comandă online din 23 ianuarie și până acum? 🙂

Newsletterul:


Costin are 40 de ani și creează conținut din 2004. A gândit digital la Thinkdigital pentru 3 ani, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit) și Bakers Digital Communication (Managing Director), însă a dezvoltat și 2 jocuri MMORPG web based, cu unul dintre ele câştigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.