Știri
Știri
Posted By Costin

? Influenceri vs. micro-influenceri, etapa pe bijuterii minimaliste cu vibe urban din România


Robert Katai a publicat pe instagramology un inteviu cu ? Tammy Joanna, persoana din spatele brandului de bijuterii minimaliste cu vibe urban ? Lelograms, care foloseste metalul pretios prelucrat in forme geometrice simple ca si alfabet.

Design romanesc la inaltime ?

O postare distribuită de ▱ ⌭ ◺ LELOGRAMS jewelry ☖ ◯ ◸ (@lelograms) pe

Vi-l recomand deoarece ? conține opinii interesante și sincere venite din partea unei persoane autodidacte, din câte îmi dau seama, în ceea ce privește un business aflat la început și al cărui unic canal de comunicare onine este Instagram.

Cum tema influencerilor este la modă, vă semnalez răspunsul din interviu în ceea ce privește campaniile cu influenceri. Singura necunoscută din toată ecuația asta din care ar fi interesant să și învățăm și câte ceva este prețul bijuteriilor Lelograms, însă bănuiesc că nu-s departe ce cele două pe care le-am găsit, la acest pandativ cu piese de argint (240 ron) și această piesă unisex din argint mat (130 ron).

Am avut câteva parteneriate cu câțiva influenceri de top de peste 300 de k, și câteva parteneriate cu micro influenceri (sub 10k). Nu cred că mai este un secret pentru nimeni că influencerii cu followerși foarte mulți nu au ROI. Practic, au venit vreo 10 followerși per influencer, care nu s-au concretizat către o vânzare, care este pentru noi punctul final al unui follow.

Genul acesta de conturi nu mai au de fapt nici un fel de influență în fata followerșilor pe care îi au. Nimeni nu vrea să fie sfătuit ca la teleshopping de către un prezentator care e plătit să facă asta.

Cu totul a fost situația însă cu microinfluencerii.

Acestea sunt conturi în care oamenii au încredere atunci când primesc o recomandare. Am observat de-a lungul timpului un raport direct dintre nr. de followerși și calitatea produselor promovate.

Pe scurt conturile mici sunt foarte atente la ce promovează, sunt foarte selectivi și, de cele mai multe ori, nu sunt plătiți pentru asta, o fac pentru că realmente cred în produsul respectiv și vor să influenteze pozitiv comunitatea, spre deosebire de conturile mari care doar încasează bani și își fac mecanic postarile.

Vom merge în continuare pe colaborari cu micro-influenceri care au content de calitate, versus persoane publice care vând spatiu media pe sume absurde și care nu vând cu adevarat produsul celor care se uită.


Costin are 40 de ani și creează conținut din 2004. A gândit digital la Thinkdigital pentru 3 ani, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit) și Bakers Digital Communication (Managing Director), însă a dezvoltat și 2 jocuri MMORPG web based, cu unul dintre ele câştigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.