? media & mkt
? media & mkt
Posted By Costin

? Facebook Newsfeed Update, pentru publisheri


În urmă cu o săptămână, Facebook a anunțat noi modificări în ceea ce privește informațiile care ajung în Newsfeed, modificări ce au ca obiectiv clar definit aducerea conversațiilor în centrul atenției și eliminarea din volumele mari de informație venită dinspre presă, ori branduri.

Găsiți toate detaliile în articolul ? Facebook 2018: “Making sure the time we all spend on Facebook is time well spent.” (Newsfeed Update).

Vineri, Facebook a anunțat încă un update major al Newsfeedului, update în urma căruia rețeaua socială vrea să se asigure că știrile care ajung la populație sunt ok, fără click bate, fake news, spam și altele din zona asta. Prin urmare, în ceea ce privește zona de publishing, Facebook își va apleca anul acesta atenția cu precădere asupra:

  • știrilor care aparțin publicațiilor marcate ca trustworthy.
  • stirilor pe care oamenii le găsesc informative
  • știrilor care sunt relevante la nivel local

Momentan, toată nebunia asta se va întâmpla doar în Statele Unite, unde Facebook a implicat deja a diverse and representative sample of people pentru primul punct de mai sus, urmând ca anul acesta modificările să ajungă la toată lumea.


Costin are 39 de ani și creează conținut din 2004. Gândește digital la Thinkdigital din 2015, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit), Bakers Digital Communication (Managing Director) și a dezvoltat 2 jocuri MMORPGs, cu unul dintre ele câstigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments