Statistici
Statistici
Posted By Costin

Trenduri in eCommerce (2019)


Zilele trecute, PayU a emis un comunicat de presă ce abordează trenduri pentru anul 2019 in comerțul electronic, o piață despre care se estimează că va depăși 3.5 trilioane de euro la nivel internațional până în 2020 (Statista), în timp ce, în România lui 2019, PayU o estimează la peste 4.5 miliarde de euro.

Comunicatul abordează comerțul electronic transfrontalier, tehnologia folosită pentru a îmbunătății experiența de cumpărare, plăți care adresează fiecare client, precum și legislația care stimulează inovația financiară, arii ce au la baza o serie de studii și cifre recente, pe care mi-am permis să le listez și aici, pentru oricine e interesat.

1. Barometrul cumpărătorului online (2018) (pdf)
2. eCommerce Trends for 2019 – 2checkout survey (pdf)
3. Cart Abandonment Rate Statistics

2019 este, cu siguranță, un an al creșterilor. A fi o companie care se adaptează rapid trendurilor, așa cum este comerțul online transfrontalier, este garanția succesului în 2019 și mai departe. «Analizați-vă cu atenție și alegeți-vă cu înțelepciune partenerii, păstrând întotdeauna o viziune globală» este sfatul meu pentru orice proprietar de magazin online.

— Marius Costin, Country Manager, PayU România.

Un alt comunicat primit recent, de data aceasta din partea eMAG, dezbate același subiect, enumerând tendințele din ecommerce astfel: a) livrarea planificată a comenzilor, b) creșterea numărului de plăți online cu cardul, c) creșterea numărului de comenzi plasate din zona rurală, precum și d) categoriile de produse aflate în centrul atenției, categorii cu cele mai mari creșteri în 2018, de la care se așteaptă aceeași tendință și în 2019: fashion, articole de bricolaj, mobilă și saltele sau jucării și articole pentru copii.

Pe măsură ce ritmul de viață devine tot mai alert, consumatorii vor să câștige timp, ceea ce duce la apariția unor noi servicii de livrare care să se plieze pe aceste nevoi, cum ar fi livrarea planificată sau lockerele de tip EasyBox, care sunt amplasate în proximitatea consumatorului.

Stilul de viață se reflectă și în modalitatea de plată, astfel că vedem o creștere a plăților online cu cardul, care se remarcă prin simplitate și beneficii legate de retur, eliminând totodată grija cash-ului.

— Eugen Popescu, Director de Marketing eMAG.

Note de subsol:
1. Marius Costin – Head of Global Partnerships & CEO PayU Romania. LinkedIn
2. Eugen Popescu – Marketing Director eMAG. LinkedIn

Costin are 40 de ani și creează conținut din 2004. A gândit digital la Thinkdigital pentru 3 ani, iar în trecut a lucrat pentru ProTV (Project Manager @ Internet Business Unit) și Bakers Digital Communication (Managing Director), însă a dezvoltat și 2 jocuri MMORPG web based, cu unul dintre ele câştigând locul 1 la Internetics în 2004, ca freelancer.

View Comments
There are currently no comments.